2010. május 23., vasárnap

Hajrá, Mörjike! (folytatás)

Azért folytatás, mert írtam én már egy bejegyzést Hajrá, Mörjike címmel, úgy egy hónappal ezelőtt. :)
Mörjike bejutott az utolsó körbe a Little Dreamer Design Apprentice programjában. Ez nagyon nagy dolog ám. Michelle Coleman aki ennek a scrapbookos honlapnak a tulajdonosa (vagy nem tudom pontosan mi a titulusa) nekem is nagy kedvencem. (Imádom pl. a handstamped alpha freebiejét. :P) Persze nem ezért nagy dolog. :D
A programról bővebb információ Mörjike blogján található, az LDD apprentice címke alatt.

A végzős készletéből én is készítettem egy digitális scrapbook oldalt.
Magamról. :S

Férjnek ez a kedvenc fényképe rólam már évek óta. Bevallom én nagyon nem szeretem, dehát ki érti a férfiakat? :D Szóval gondoltam itt az ideje oldalba foglani ezt a családunkban meglehetősen vegyes érzelmeket kiváltó fényképet. : )


Felhasznált készlet: 
font:sketchy, typewriter
brush: dried blood spatters, firkák:sk

Szerintem a készlet csodás. :)
HAJRÁ, MÖRJIKE!

3 megjegyzés:

Bíró Ágnes írta...

Köszi Franci! Kedves vagy. :)
Annyira nem érzem, hogy nagy keletje lenne a készletemnek, de azért bizakodom még. :D
Michelle a tulaj én is kedvelem, tetszenek a papírjai, még ha annyira nem is az én stílusom.

ScrapMona írta...

Nagyon-nagyon klassz ez az oldal és nekem is bejön ez a kép rólad. Tényleg szépek Mörjike készletének elemei, már tetszett az előző oldalnál is. Ügyesek vagytok így ketten :)))

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű oldal, az egyik kedvencem a sorozatból! :) Kukk be hozzám egy díjra! :)