2009. augusztus 26., szerda

1. Gyapjúkülső

Mosható pelenkát használunk.
Zsombival még nem, de Gergővel már igen. Bevallom Zsombinál is gondolkoztunk már rajta, (lassan 5 éve), de aztán súlyos információhiány miatt, akkor lebeszéltük magunkat a dologról.
Közben lett internetünk (ez nagy dolog ám) ismét babát vártunk (ez sem különben) és alaposabban utánajártam bizonyos dolgoknak. Kiderült, hogy minden felmerülő kérdésre, problámára megvan a megoldás, feltéve, ha vevő az ilyesmire az ember leánya. A varázsszó a mamami. Innen indult nekem minden. Aztán most is, mint már olyan sokszor egyéb témákban millió, millió honlapot, videót, blogot találtam, külföldit és magyar nyelvűt egyaránt. Ez jó.
Nagyon jó!

Így aztán moshatózunk.
Vannak sk. pelusaink is, ezeket én varrtam és vannak gyáriak is.

Legújabb próbálkozásom a kötött gyapjúkülső.
Sajnos az első kicsi lett, ezt még nem lanolinoztam és nem is próbáltuk ki élesben, de készül már a következő. Azért teszek fel ide néhány fényképet, kollázs formájában, amit hipp-hopp készítettem a picasa fotószerkesztőjével. :)

A gyapjúkülső a Warm Heart Woolies Plain Wrap leírása alapján készült. (Sajnos a link, ahonnan letöltöttem már nem működik.)
Fonalat, (nyers gyapjúfonal) a steinerbaba webshopjából rendeltem hozzá.

4 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Ó, ez de klassz! és milyen helyes benne Gergő a hasalós képen! :) És ebben van benne a pelus, ugye? Ez van az egykori gumibugyink helyett, ugye? Nagyon tetszik, és minden elismerésem, hogy bevállaltad a sok-sok mosást! bow..

Hámos Beáta (betsie) írta...

Csak csodálni tudlak! Én nem mertem bevállalni a mosást... ezért szennyeztük a környezetet :(

Rucola Designs írta...

Hű, minden elismerésem! :) Nekem mindkét fiamnál mosni kellett (még nem voltak eldobható pelenkák), de nem szerettem túlzottan! Viszont a férjem azóta vasal, és milyen szépen! :))
Játszani hívlak, kíváncsi vagyok az 5 kedvenc dolgodra!

Budaházi Brigitta írta...

Ó, Ildi már megelőzött. Én is kíváncsi vagyok 5 olyan dologra, amit szeretsz...