2010. április 8., csütörtök

Mosoly

A következő két hétben ismét én leszek a Scrapbook.hu soron következő pontgyűjtő kihívásának házigazdája.
Részletekért katt: IDE! : ) Sok tervem van, igyekszem minél többet megvalósítani közülük. 
Remélem sokan csatlakoznak, csatlakoztok hozzám! : )

Az első dolog, amit a kihívásra raktam össze nem egy scrapbook oldal. : )
Én első pillantásra beleszerettem ebbe az ötletbe. 
Több, mint egy éve, hogy Noémi Mosoly-befőtt című cikke megjelent és én azóta halogatom az elkészítését. Eredetileg ez egy hibrid projekt, tehát olyanok is bátran hozzáláthatnak, akik egyébként inkább digiket készítenek és nincs otthon kéznél megfelelő papírjuk...


Sajnos a mi nyomtatónkból pont kifogyott a tinta, de úgy döntöttem, emiatt már nem napolom el a projektet, hanem maradék papírokból állítottam össze a mi kis mosoly-befőttünket:



1 megjegyzés:

Janka írta...

annyira jó lett! tök tetszik az egész kivitelezése. ahogy a papír vonalkódos részét is belevontad...