2010. május 10., hétfő

Megkésett beszámoló


Ezzel kicsit lemaradtam, de ami késik nem múlik... vagy elmúlik. hmm. : )
A Nemzetközi Scrapbook Napok alatt meglehetősen aktívan scrapbookoztam, igyekeztem minél több kihívásra oldalt készíteni, persze nem sikerült mindegyikre, de ami kimaradt azt is pótolni fogom, mert nagyon jó ötletekkel jöttek a lányok.

Amin sikerült részt vennem:
1. mollee fotós kihívására 3 nap 9 fotót tölttöttem fel. Ezeket egyelőre gyorsan összeraktam, picit feliratoztam, aztán majd egyszer lehet, hogy készítek belőlük egy rendes sb oldalt is. :)

2. Timcsoca Sárga-zöld-fehér kihívására egy digi:



3. Kata Sablon kihívására, szintén egy digi:


4. Gigi interaktív kihívására még egy digi:


5. betsie Speed scrapjére pedig kivételesen egy digi:


+ még egy digi, amit a saját kihívásomra készítettem és amit ide nem szúrok be, mert 1 bejegyzéssel korábban már megtettem.

Szóval izgalmas, mozgalmas,  barátságos hétvége volt. 
Nagyon jól éreztem magam. Remélem mások. :)


Nincsenek megjegyzések: