2010. november 2., kedd

felcímkéztem

Miután tegnap reggel belekortyoltam a kávémba, amibe cukor helyett sót tettem :S (mentségemre szóljon, hogy nem sokat hagyott aludni a kisebbik, ráadásul nagyon korán ébredt) elhatároztam, hogy nem halogatom tovább a  dobozok felcímkézését a konyhaszekrényben. 
Egy klassz esküvőszervezős honlapon találtam még hónapokkal ezelőtt nekem tetsző, egyszerű, szerkeszthető címkéket, (link) beírogattam a szavakat, amikre szükségem volt, és kinyomtattam őket öntapadó matt tintasugaras papírra (ezt is jó rég vettem, leértékelve az aldiban) kivágtam és felragasztottam őket a dobozokra. 
Nekem tetszik, sőt az uramnak is. :)

Ilyen lett:

Ezeket a címkéket egyébként simán scrapbook oldalakon is fel tudom használni. A fent említett honlapon sok ehhez hasonló ingyenesen letölthető címke található. Érdemes körülnézni. ;)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

jót mosolyogtam az első mondatodon, bár azt hiszem akkor ez nem lehetett ilyen vicces :) Tényleg klassz lett a cimkézés, alig várom, hogy én is cimkézhessek ;)

Kriszta (hozak) írta...

Hú el tudom képzelni az ízt, borzalmas. A címkék viszont nagyon jók, itthon is ránk férne... :o)

Janka írta...

mennyire klassz már!!! nagyon tüchtig vagy, az biztos :D

pufiindian írta...

Hohó, de köszi, ez eszembe sem jutott, pedig van egy rakás cimkém parlagon.
Egyébként a kávé sem lehetett rosszabb sóval, mint az én pálinkám fröccsnek kínálva. Az is felcimkézetlenül volt a hűtőben és valakit megkínáltam felszódázva úgy 50-50 %-ban. Nagyot köpött az illető.