2010. december 16., csütörtök

'horgolt' fák

Szabival beszélgettem néhány nappal ezelőtt, amikor mutatott egy klassz ötletet. Rögtön megtetszett, azon nyomban nekiálltam a sorozatgyártásnak. :)
Ez volt az ötlet, amit Szabi linkelt: Seams of Life: Chain tree :: a tutorial 

Nem túl bonyolult, olcsó (főleg ha van otthon egy kevés kötőfonal) és gyorsan elkészül. Szerintem apró-kedves  karácsonyi ajándékként is megállja a helyét. :)

Az enyémek ilyenek lettek:, Gergő azt mondja rájuk, hogy szép. <3

és egy közeli:


Még 8 nap Karácsonyig. Szép lassan alakul a hangulat. :)

11 megjegyzés:

Janka írta...

nagyon szuper! annyira bírom az ilyesmit :)

kreatívhit írta...

Nem csak Gergő mondja hogy szép.
Van egy érdekes megragadó hangulatuk az ilyen és ezekhez hasonló tárgyaknak.

Lululu írta...

De jó!! Szeretem az ilyen látványos, de gyors, és könnyen elkészülő dolgokat. Lehet, én is gyártok hasonlót. A kötő-horgoló tudományom kb. itt meg is rekedt. :)

ScrapMona írta...

Óóóó, Franci ezek gyönyörűek. Olyan ügyes vagy :))))

Timi írta...

ez nagyon szupi!!!!:-)))

Unknown írta...

teljesen igaza van Gergőnek, nagyon szépek lettek!!! Én eljutottam egy darabig, de azt is elajándékoztam ;)

evadraga írta...

Olyan ügyi vagy Franci! Annyira jó hogy megcsináltad Te is :D Így én is :D
Gyártottam mindenféle lányos-és-fius szinekben :D Kari után majd megmutizom a blogomban, mert ugye ajándék lesz! :)
Köszi az ötletet ismét!

Boldog Karácsonyt kívánok! :)

Toni írta...

Szuperkák lettek!Remélem klassz karácsonyod volt és kívánok mellé még boldog új évet is!

alexandra s.m. írta...

These are so much fun!
I love your style, so modern soft and pure!
Thank you for becoming a member of art scrap & more, now I have the pleasure of discovering your beautiful universe ;-)

Bíró Ágnes írta...

Boldog Új Évet Franci! :)

Margó írta...

De jó lenne karácsonyig ilyesmi ajándékokat készíteni! Nagyon tetszenek, nekem is!