2011. január 17., hétfő

Lap jankának :)

Kaptam egy csodás készletet jankától néhány héttel ezelőtt:


Olyan szép és kedves. Nagyon szeretem a színeit.

Most kivételesen nem digit készítettem, hanem egy hibrid üdvözlőlapot, ráadásul jankának. Eredetileg úgy terveztem, hogy még másnap postára adom, de köztudottan halogató és megbízhatatlan vagyok így erre még nem került sort, de ami késik...

A lapot megterveztem PSE-ben (photoshop elements) majd öntapadó matt tintasugaras nyomtatópapírra nyomtattam, az elemeket kivágtam, egyiket másikat körbetintáztam majd fotókartonból méretrevágott alapra ragasztottam. 

Ilyen lett:


Részleteket és egy készlethez tartozó freebie-t találsz még jankánál: jankaland: Thank you+freebie

1 megjegyzés:

Mounier Noémi - Kolibri írta...

húúúúú, ez gyönyörű lett!!!!! :) Janka odáig lesz az örömtől! :)