2010. augusztus 14., szombat

A kavics új (horgolt) ruhája









Amikor először megláttam Margaret Oomen horgolt ruhába öltöztetett kavicsait már akkor tudtam, hogy ilyeneket én is akarok. (ez közhely? :D sebaj!) Bírom az ilyen különleges, egyedi ötleteket és egyébként is imádom a kavicsokat kisgyerekkorom óta.

Aztán nemrég az egyik kedvenc blogomon a the purl bee-n Margaret közkinccsé tett egy horgolt kavics mintát vagy leírást, méghozzá ingyenesen. Kavicsot találtam a kertben, horgolótűt, fonalat a szekrényemben. :)
Nem mértem az időt, de viszonylag gyorsan elkészült, tegnap éjjel csendben, nyugalomban. 

Ilyen lett:


Kavics van bőven, fonal is akad, a tű sem kopott még el, szóval azt hiszem lesz még folytatás. :)
(megjegyzés: nem ehhez a projekthez kellett a cipészár :P)

Linkek:
Margaret Oomen blogja: resurrection fern
boltja az etsy-n: knitalatte's shop

Örülök, hogy itt jártál! Jó hétvégét!

8 megjegyzés:

Bíró Ágnes írta...

Nekem nagyon tetszik, Franci!

Unknown írta...

Pár hete én is láttam valahol ilyen horgolt kavicsokat (vagy lehet, h ugyanezt?), és egyből Te jutottál eszembe. Szuper ötletnek tartom, és tök jó, hogy Te is elkészítetted! Remélem egyszer élőben is megtapizhatom :)

Kisnyul / Andi írta...

De ügyes vagy, nekem a kötéshez-horgoláshoz nincs türelmem. nagyon jó ötéet egyébként a kavics felöltöztetése. Én eddig csak szalvétával díszítettem őket vagy festettem.

Szilvi írta...

Hehe! És mit csinálsz a felöltöztetett kaviccsal? Gondolom lakásdísz lesz. Szép lett nagyon.
Nekem rengeteg horgolt izém van a nagyimtól, lehet a sok rodoszi kavicsomból (szívesen adok belőle, ha egyszer találkozunk), szóval fogok egy nippet és belecsavarom a kavicsot és hátul megcelluxozom, az majdnem ugyan olyan neeeeem? ;-P

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Eldobom az agyam!!! Franci!!! Imádom!!!! Én is, én is!! Nekem is kell ilyen, azt hiszem ideje megtanulni horgolni.. Köszi a linkeket! :)

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Na én is kicsit utána néztem és találtam egy iilyet (de csak kép... :( )

http://ny-image0.etsy.com/il_fullxfull.150411144.jpg

Névtelen írta...

Nice fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

Budaházi Brigitta írta...

jaj, de elolvadt a szívem most ettől a kavicskától. egyszer, kérlek, szeretnék ilyet, szépen kérlek. naaaa, lécccci.